ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: Shutterstock

Η Αston Martin σχεδιάζει να επανεκκινήσει την παραγωγή 

Η αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin ετοιμάζεται να θέσει ξανά σε λειτουργία δύο εργοστάσιά της τα οποία είχαν κλείσει λόγω των μέτρων τα οποία έχουν ληφθεί για την πανδημία.

Η Αston Martin, σκοπεύει να ξαναρχίσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στο St. Athan στη νότια Ουαλία, στις 5 Μαΐου. Αργότερα θα ξεκινήσει και τις δραστηριότητες στο εργοστάσιο της στο Gaydon.

Και τα δυο εργοστάσια είχαν κλείσει λόγω των μέτρων που πάρθηκαν για την πανδημία. Η πολυτελής βρετανική μάρκα ανακοίνωσε επίσης θα κάνει περικοπές μισθών από 5% έως 35% στην ανώτερη ηγετική της ομάδα, αναφέρει το Reuters.

Ο νέος ιδιοκτήτης της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ιδιοκτήτης της ομάδας Formula 1 Λώρενς Στρολ, αποφάσισε να πάρει για μισθό μόνο μια βρετανική λίρα. Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων δήλωσε ότι η πλειοψηφία των υπαλλήλων της θα λάβουν το 80% του βασικού μισθού τους από τον επόμενο μήνα.

Η εταιρεία έχει βασιστεί στο νέο μοντέλο DBX, για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Πρόκειται για το πρώτο SUV της πολυτελούς φίρμας. Χρησιμοποιώντας συγκολλημένο αλουμίνιο, μια μέθοδος κατασκευής που έχει βελτιώσει η Aston Martin μέσω της ανάπτυξης των σπορ αυτοκινήτων της, η δομή του αμαξώματος είναι πολύ ελαφριά και άκαμπτη. Το συνολικό βάρος περιορίσθηκε στα 2.245 κιλά.

Σχεδιάστηκε για να παρέχει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο στη καμπίνα, προσδίδοντας εξαιρετική άνεση και κορυφαία ευρυχωρία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Εν τω μεταξύ, η υψηλή ακαμψία που υπάρχει στο σχεδιασμό της νέας πλατφόρμας επέτρεψε επίσης στο DBX να επιτύχει εξαιρετική δυναμική τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ID. Polo: Ολοκληρώνονται οι δοκιμές πριν τη μαζική παραγωγή και οι εκδόσεις

Το νέο ID. Polo ετοιμάζεται για το παγκόσμιο ντεμπούτο του το 2026. Διαθέτει τέσσερις εκδόσεις ισχύος, δύο μεγέθη μπαταρίας και αυτονομία έως 450 χλμ., προσφέροντας γρήγορη φόρτιση και κορυφαία τεχνολογία για κάθε οδηγό.
Πέδρο Σάντσεθ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Σάντσεθ: «Ιστορικό λάθος» η άρση απαγόρευσης νέων οχημάτων στην ΕΕ

«Ιστορικό λάθος» χαρακτήρισε ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ την απόφαση της ΕΕ να επανεξετάσει την απαγόρευση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, έπειτα από πιέσεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το smart #2 δοκιμάζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA

Το ηλεκτρικό smart #2, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Electric Compact Architecture, περνά εντατικές δοκιμές με στόχο μέγιστη ευελιξία πόλης, διατηρώντας τον χαρακτήρα του fortwo με δύο πόρτες και θέσεις, πισωκίνηση και νέο σχεδιασμό.
Ανεφοδιασμός αυτοκινήτου βενζίνη
ΔΙΕΘΝΗ

Γερμανία: Προς ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης

Η ΕΕ φαίνεται να αποσύρει την πλήρη απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035, προτείνοντας πιο ευέλικτους στόχους μείωσης CO2 κατά 90%. Η σχετική πρόταση θα κατατεθεί σύντομα από την Κομισιόν σύμφωνα με δηλώσεις του Μ. Βέμπερ.