Το Πεκίνο προχώρησε στην ανακοίνωση μίας σειράς μέτρων με στόχο τη δυναμική ενίσχυση της ψηφιακής κατανάλωσης, επιδιώκοντας τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην ψηφιακή εποχή. Οι πρωτοβουλίες αυτές παρουσιάστηκαν σε έγγραφο που δημοσιοποίησε το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας, σε συνεργασία με επτά ακόμη κυβερνητικά όργανα.
Η κινεζική κυβέρνηση στοχεύει να αξιοποιήσει το μεγάλο μέγεθος της εσωτερικής αγοράς και την ισχυρή αλυσίδα εφοδιασμού ψηφιακών υπηρεσιών, προκειμένου να διευρύνει τα σενάρια ψηφιακής κατανάλωσης και να ενισχύσει το ισοζύγιο μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στον ψηφιακό τομέα.
Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο, προβλέπεται η εφαρμογή 14 δράσεων σε τέσσερις βασικούς πυλώνες. Αυτοί περιλαμβάνουν τον εμπλουτισμό της προσφοράς ψηφιακής κατανάλωσης μέσω αύξησης των δαπανών σε ψηφιακά προϊόντα, την ενίσχυση της κατανάλωσης ψηφιακών υπηρεσιών, την παροχή καινοτόμου ψηφιακού περιεχομένου, καθώς και την περαιτέρω επέκταση των διαύλων ψηφιακής κατανάλωσης.