Μέσα στις υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής της βιομηχανίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Xiaomi, το τοπίο διαφέρει ριζικά από τις παραδοσιακές εικόνες εργοστασίων. Οι ανθρώπινοι εργάτες είναι ελάχιστοι, με τους ρομποτικούς βραχίονες να κυριαρχούν στο χώρο, εκτελώντας με υψηλή ακρίβεια και ταχύτητα τη συναρμολόγηση εξαρτημάτων οχημάτων.
Στο πάτωμα της παραγωγής, τα αυτόνομα κινητά ρομπότ (AMRs) κινούνται αδιάκοπα, μεταφέροντας με απόλυτη επιτυχία εξαρτήματα στους κατάλληλους σταθμούς της γραμμής. Αυτή η πλήρης ενσωμάτωση της ρομποτικής τεχνολογίας καταδεικνύει τη μετάβαση της βιομηχανίας αυτοκινήτου σε μια νέα εποχή όπου η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελούν μονόδρομο.
Η στρατηγική είσοδος της Xiaomi στον τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2021 συνοδεύτηκε από την κατασκευή μίας μονάδας-ορόσημο στην Οικονομική και Τεχνολογική Ζώνη Ανάπτυξης του Πεκίνου, γνωστή ως E-Town. Η βιομηχανική εγκατάσταση των 720.000 τετραγωνικών μέτρων λειτουργεί ως κορυφαίο κέντρο ανάπτυξης και προώθησης τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, φέρνοντας το αύριο της αυτοκινητοβιομηχανίας πιο κοντά.
Εντυπωσιακή παραγωγική ισχύς και το πρώτο μοντέλο SU7
Το Μάρτιο του 2024, η Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτροκίνητο όχημα, το SU7. Σήμερα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο εγκαταλείπει τη γραμμή παραγωγής κάθε 76 δευτερόλεπτα. Πάνω από 700 ρομπότ επιχειρούν αδιάκοπα, διασφαλίζοντας τον πλήρη αυτοματισμό, όχι μόνο σε βήματα συναρμολόγησης, αλλά και σε πολύπλοκες διεργασίες όπως *η χύτευση μετάλλων μεγάλης κλίμακας*.
Η επιτυχία και η ταχύτητα της παραγωγικής διαδικασίας της Xiaomi αντικατοπτρίζουν την αποφασιστικότητα του κινεζικού κολοσσού να ηγηθεί στην έξυπνη αυτοκινητοβιομηχανία μέσω επενδύσεων στην τεχνολογία, την αυτοματοποίηση και την καινοτομία.